26 Ocak 2013 Cumartesi

İşimiz Gücümüz Bu Bizim!!!

Merhabaaaaa...
Bugünkü ikinci postumun nedeni eşimin evlendikten sonra bana yaptığı böyle bi güzellikti. Hayatımda evlenene kadar yapmayı çok istediğim ama evde insan dışında bi canlı beslemekten yana olmayan bi aileden gelmemden ötürü bir türlü balık besleyememiştim. Evlendikten eşimle birlikte böyle bi güzelliğe sahip olmaya karar verdik. Öncesinde ciklet dediğimiz türden balıkları besleyip ancak bir süre sonra aramızdan birkaçının ayrılmasına istinaden, bitki akvaryumu yapmaya ve lepistes beslemeye karar verdik. Sonrasında o kadar güzel şeyler çıktı ki ortaya, beni bu canlılara bakmayı bahşettiği için Rabbime binlerce kez hamdettim...Eşime de teşekkürlerimi unutmuyorum elbette...Şimdi de sizi bu güzelliklerle başbaşa bırakıyorum...Selametle...















Şükür etmem için tam, yeterli ve geçerli bi görüntü değil mi, görüşmek dileğiyle...

2 yorum:

  1. bildiğin koca akvaryum olmuş bu :)
    Senelerin birikmişi olsa gerek.
    içindeki bitkiler ayrı bir güzellikte.
    Haklısın şükretmeye değer ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Oya'cım Allah raz olsun... Müthiş bir terapi..

      Sil