1 Aralık 2012 Cumartesi

Ben de blogger oldum:))

-Rahman ve Rahim olan Allah'ın adıyla-
              Evet yazıma "ben de blogger oldum" diye başladım çünkü bu blogu yıllar evvel açmıştım ama bişeyler yazıp yayınlayacak ne zamanım vardı ne de blog nasıl yazılır nasıl idare edilir bu konuda bilgim de yoktu. Son zamanlarda işimden arta kalan zamanlarda değişik bloglara girip inceleme fırsatı buldum ve ilk zamanlarda çok heveslenmemiştim ama şimdi artık zamanı geldi diye düşünüyorum. Sebeplerinden bir tanesi de şu : Uzun zamandır düşündüklerimle ilgili paylaşımlar nasıl yapabilirim endişesi vardı ben de ancak bunu sadece facebook, twitter gibi sosyal ağlarda paylaşıyordum ama gelin görün ki yeterli olamayabiliyor.
            Şİmdi size blogta neler yapacağımdan daha doğrusu yapmak istediğimden başlayacağım. Bu blogta takip ederseniz çeşitli ayetlerin meallerine mesela namaz ile ilgili ayetlere, hadislere ve zamanım olduğu müddetçe tefsirlere de bakıp sizlerle bişeyler paylaşmaya çalışacağım. Sadece bunlar da değil elbette yapıp ettiklerimden de bahsedeceğim sizlere. Malum İstanbul'da yaşıyor olmam hasebiyle gidip görülecek gezilecek bir hayli mekan var. Ayrıca eşimin de burda bir hayli kalabalk bir ailesi var. Ben de doğal olarak hem gezmeyi hem de akraba ziyaretelrini fazlasıyla önemsediğimden sizlerle bunları da paylaşacağım. Örneğin şuanda bi yakınım Okmeydanı SSK Hastanesinde yaşam destek ünitesine bağlı yaşam mücadelesi veriyr. Henüz 32 yaşında ve 3 çocuk annesi bir bayan. Sürekli gidip geliyoruz ailesinin yanına... Dilimizden dua eksilmiyor Rabbim Şafi 'dir Şifa veren yalnızca O'dur. İnşallah Rabbim şifasını verir kardeşimizin.
           Şimdi birazda kendimden bahsedeyim mi:) İsmim görüldüğü üzre Süba evet evet biraz farklı hatta çok farklı anlamı ne mi :) anlamı aslında ismim Sübha ancak ve ancak nüfus memuru yazarken yanlışlık yapınca efendim benim de ismim Süba oluyor. Sübha nın anlamı Adiyat suresinde geçiyor, sabah vakti demek :) Soyismim ise 6 ay öncesine kadar Yıldız iken 6 aydır Arslan... Henüz 6 aylık evliyim ve İstanbulda yaşıyorum. Ayrıca muhasebeciyim çalışıyorum. Hem evime hem işime hem de eşime bakıyorum :) İşteeee böyle , Rabbim nasip ederse ben de sizlerle bişeyler paylaşmaya çalışacağım naçizane:) Allah'a iyi bi kul olmak duası ile bu ilk yazıma son veriyorum. Rabbim dünyamızı da ahiretimiz de iyi eylesin inşallah...Rahmeti ve merhameti ile muamele eylesin...

1 yorum:

  1. Bloğunu ihmal etme canım, Kur'an Halkanı paylaş bizimle mesela, nasıl ders yapıyorsunuz, yöntem nasıl? Hangi sıklıkta ders yapıyorsunuz. Sevgiler, kocaman

    YanıtlaSil